10 czerwca 2014

LISTA OBECNOŚCI


Według Regulaminu miały się one nie pojawiać, jednakże wielu z Was mogło pomyśleć, iż blog umarł i miało do tego święte prawo. Administracja zawaliła, pogrążona w walce z wirusami komputerowymi. Trochę też przestała w blog wierzyć, ale Kuchareczka wróciła i wykorzysta wszystkie swoje zdolności, żeby blogowi przywrócić oddech. Nigdy nie była najlepsza w roli ratownika medycznego, ale szkolenie pierwszej pomocy przeszła pozytywnie.

A zatem!

Trzydzieści uściśnięć i dwa wdechy.
Godność Twojej postaci i potwierdzenie chęci do dalszej zabawy.
Ewentualne pomysły, uwagi, udogodnienia.

Pod tym postem.

12 komentarzy:

  1. Jak wracać, to tylko z pompą. Robię wejście smoka (dosłownie i w przenośni) i deklaruję, że zarówno Reaś, jak i Victorian, zostają. Definitywnie. Nie umiałabym się z nimi rozstać. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy się Administracja obrazi, jeśli z niezalogowanego konta zgłoszę? Bo Liadan i Cassie są i znikać nie zamierzają!
    Czy można w takim razie liczyć na kontynuację wątku grupowego? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Meph obecny. Z małą ilością czasu, ale obecny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jace i Oly są :) Wracają do żywych powoli :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zabijajcie mnie, ale też jestem. Miałam sporo na głowie, tak ze nawet nie zauważyłam jak zniknął mi urlop. Z Gaspardem i jakąkolwiek aktywnością wrócę 28 VI bo wyjeżdżam do Hiszpanii (wycieczka niezorganizowana przez biuro podróży, tylko we własnym zakresie i dlatego pochłonęła znaczącą ilość mojego czasu). Do środy jednak jestem i zamierzam ogarnąć dupsko z bieżącymi sprawami.

    OdpowiedzUsuń